Noua comunicare de brand a Opel, lansată odată cu o campanie
globală încrezătoare pentru Insignia.

13.05.2011

Opel îşi prezintă noua comunicare globală de brand şi un design nou de comunicare. Campania pentru modelul de top Opel, Insignia, va lansa parteneriatul internaţional al companiei cu noua sa agenţie de creaţie, Scholz & Friends. Campania se va derula în 36 de ţări, inclusiv România, şi va folosi o gamă variată de canale, inclusiv TV, print, online, trade marketing şi dialog marketing.

""Wir leben Autos" rămâne afirmaţia noastră de marcă europeană", a declarat Alain Visser, Vice Preşedinte Vânzări, Marketing şi After-Sales Adam Opel GmbH. "Vrem să aratăm într-un mod mai clar că Opel este bine poziţionat în centrul societăţii. Brandul oferă inovaţii tehnice practice la preţuri accesibile şi un design individual, orientat spre viitor. "

Noua abordare aduce un stil clar, încrezător, pentru a comunica mesajele de brand. "Consolidăm legătura dintre maşinile noastre şi clienţi cu această comunicare de brand. Opel doreşte să ofere răspunsuri practice la nevoile reale ale clienţilor moderni", spune Tomás Caetano, Brand Marketing Director Opel/Vauxhall. "Opel este deschis la minte şi receptiv. Marca se prezintă cu mândrie şi dinamism în noua campanie, care începe foarte potrivit cu modelul de succes Insignia."

"Ne aşteptăm ca noua comunicare de brand să conducă la o vizibilitate şi mai mare a ofertelor noastre în piaţă şi a Opel în societate", adaugă Alain Visser.
În plus faţă de mesajele clare şi îndrăzneţe, elementele care definesc noul stil de comunicare de brand includ designul de comunicare, cu fontul Opel şi culorile tradiţionale Opel: galben, negru şi alb. În următoarele luni, noua comunicare de brand Opel va fi, de asemenea, un element cheie şi în premierele multor alte modele. Acestea includ lansarea pe piaţă a mult aşteptatului automobil electric Ampera, a următoareai generaţii Zafira şi compactei sportive Astra GTC coupe.

Scholz & Friends a fost partenerul creativ al Opel din noiembrie 2010. După un pitch pe mai multe etape împotriva concurenţilor internaţionali de top desfăşurat anul trecut, agenţia a câştigat contul ca agenţie principală a Opel în Europa. Scholz & Friends este, de asemenea, responsabil pentru materialele internaţionale pentru produse şi cu comunicarea de brand pentru întrega gamă de turisme.